PUBLICIDAD

L'alcaldesa de Xixón, Carmen Moriyón, anuncia la so intención de ser candidata al Principáu

L'actual alcaldesa de Xixón, Carmen Moriyón, anunció esti vienres la so intención d'encabezar la candidatura a la presidencia del Principáu d'Asturies al mandu de Foru. "Ufiérto-yos a los mio compañeros la mio candidatura a la presidencia de Foru y con eso la mio intención de presentame a les elecciones", anunció la rexidora de Xixón que recibió una amplia ovación de los miembros de Foru presentes na sala.

Prendes (Cs) afirma que'l proyectu de Foru ta "escosu" y que Moriyón cuenta con unes credenciales "nada sólides"

El portavoz de Ciudadanos (Cs) n'Asturies, Ignacio Prendes, afirmó que Foru representa un proyectu políticu "escosu" y que Carmen Moriyón cunta con unes credenciales "nada sólides" pa liderar el partíu depués del so pasu pola alcaldía de Xixón. Asina lo afirmó esti vienres n'Uviéu minutos enantes de participar nel Comité Autonómicu del so partíu, onde en declaraciones a Europa Press posicionóse sobre la intención de l'actual alcaldesa de Xixón, Carmen Moriyón, de ser candidata a la presidencia d'Asturies al mandu de Foru.

Podemos Asturies pide a los sos diputaos nel Congresu que voten contra la llei de Cambiu Climáticu d'Unidos Podemos

Podemos Asturies pidió a los sos diputaos nel Congresu, Sofía Castañón y Segundo González, que voten en contra de la llei de Cambiu Climáticu y Transición Enerxética propuesta por Unidos Podemos, al entender que nun ye "bona nin aceptable" al "destruyir empléu n'Asturies ensin ufiertar enantes alternatives reales y tanxibles".
PUBLICIDAD

La xusticia alemana archiva'l casu Puigdemont

Schleswig/Madrid, 20 jul (dpa/ep) La Xusticia alemana llevantó güei la orde de prisión provisional con midíes cautelares que pesaba sobre l'expresidente catalán Carles Puigdemont pa la so entrega a España y dio por termináu'l casu, colo que'l políticu queda llibre pa movese por cualesquier país sacante España.

Forcadell ingresa na prisión de Mas d'Enric

La expresidenta del Parlament Carme Forcadell ingresó a les 12.00 hores d'esti vienres na prisión de Mas d'Enric, n'El Catllar (Tarragona), procedente del centru penitenciariu Puig de Les Basses de Figueres (Girona), informaron a Europa Press font...
PUBLICIDAD

El grupu asturianu L-R actúa esta fin de selmana n'Inglaterra

El grupu asturianu L-R va llevar la música tradicional asturiana al Irish Arts Foundation de Leeds y al Festival Underneath the Stars que se va celebra la fin de selmana próxima en South Yorkshire, n'Inglaterra. Nel Festival Underneath the Stars van compartir escenariu con figures imprescindibles na escena folk internacional como Steve Earle o Kate Rusby, polo que va ser una ocasión única para la música tradicional asturiana y pa la so proyección más internacional.
PUBLICIDAD